streda 2. októbra 2013

Home sweet home

Ahojte,

tak dnes ešte niečo z nášho miestečka, kde bývame, pracujeme, žijeme a trávime voľný čas... z nášho bytíku.
Nie je tu toľko miesta, koľko by sme potrebovali, to je pravda, ale máme to tu radi. Snažíme sa to zveľadiť, stále to však nie je úplne podľa našich a hlavne mojich predstáv :)

Dnes len zopár fotiek, nakoľko nemáme upratané, ako by som si predstavovala pri našom 16-mesačnom synovi. Stačí, aby som sa mu otočila chrbtom a to, čo bolo upratané, už nie je. Takže kým ja upratujem, krpček to stíha za mojím chrbtom znovu rozhadzovať ...
Preto viac fotiek pridám, keď sa bude dať na to pozerať a vykuknú veci spod neporiadku :)
Tento nápad mi vnukla priateľka, ktorá si takto zarámovala čiapočky a náramky svojich detičiek z pôrodnice. Ja som k tomu pridala aj sono z bruška. 

Podľahla som čaru tabuliek, na ktoré sa dá písať či kresliť kriedami. Ako som už spomínala, niektoré prvky u nás by potrebovali vylepšiť, ale kde na vziať čas... všakže :D ?


A polička, ktorá ešte tiež nie je dokončená. Nejaké farebné dekorácie a háčiky naspodok...hádam bude dojem lepší.


 A toto je kúsok z našej kuchyne. Keby som ju mohla robiť ešte raz, bola by úplne iná. Ale to poznáme asi všetky. Možno sa raz dočkám kuchyne v domčeku, ktorú si vyšperkujem. Túto si zútuľňujem ako sa dá.



A môj najobľúbenejší kúsok v byte a zároveň najnovší prírastok. Je to stará polica, ktorá visela v kuchyni mojich rodičov, keď som ja bola malá. Potom bola niekoľko rokov pohodená v humne u mojich starkých, kým som ju ja znovu neobjavila a spolu s otcom trochu oživila novým náterom. 
Dekorácie na nej by som si predstavovala iné, ale to musí počkať, dokupovať budem postupne. A samozrejme, už sa na to veľmi teším. 
A toto je kúsok našej predsiene ...

A trošku na pochválenie...náš synček u starkých na dedine. Tam mu je najlepšie. Behá vonku celý deň, vyšantí sa a potom super spinká. Čo viac si priať, ako detskú radosť... ?




Krásny večer vám všetkým prajem....

Vaša Dominika


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára